19 cze 2015

Mirror, Mirror on the Wall, Who's the Fairrest Of Them All?

Hej!

Nareszcie koniec! Dzisiaj napisałam swój ostatni egzamin! (przynajmniej do przyszłego roku :/ - ale o tym ćsiii). Teraz oficjalnie mam wakacje i – no cóż bardzo się cieszę haha. To znaczy tak: najbardziej z tego się cieszy moja mama ponieważ będzie mogła mnie wykorzystać do prac do okoła domu a ja nie będę miała wymówki „Nie mogę, muszę się uczyć,” co przez ostatnie kilka tygodni było moją ulubioną częścią tych wszystkich (17) egzaminów.


Skoro teraz mam trochę więcej czasu mam zamiar się wreszcie wsiąść w garść i pisać tu coś bardziej ciekawszego niż to jak niesamowicie fascynujące jest moje życie. Postaram się zrobić kilka ciekawych postów DIY czy jakiś z żarełkiem haha i na pewno nie zabraknie tu fotografii ponieważ jak może wiecie (albo i nie) uwielbiam fotografię. Uwielbiam tworzyć. Uwielbiam wolność jaką mi daję aparat fotograficzny i program do przerabiania zdjęć. Moją wymarzoną karierą było by bycie fotografem dla magazynów typu Vouge czy Elle lub pójście śladami Igora Morskiego (grafik) i zostanie grafikiem gdzie dzięki programom graficznym (np. Photoshop) bym mogła tworzyć pracę komentujące to co się dzieje na świecie a przy tym zarabiać krocie, nie jest łatwo znaleźć taką pracę trzeba mieć albo wielkie szczęście albo niesamowity talent a ja nie mam ani jednego ani drugiego :/.  No ale pomarzyć można. A wracając do rzeczywistości to kieruję się na Bio-Chem i Psychologię ponieważ chciałabym zostać psychiatrą lub pracować w Laboratorium. Od dziecka uwielbiałam oglądać seriale typu CSI czy NCIS i zawsze byłam zafascynowana pracą w laboratorium. A jeśli chodzi o psychiatrie to też jest dla mnie czymś fascynującym –  a pomoc osobie przechodzącej przez trudny okres bądź osobie z chorobą psychiczną jest czymś dość nagradzającym. Moja mama ma podobną pracę i bardzo mnie zafascynowała szczerze mówiąc.




A wracając do tematu fotografii dzisiaj nareszcie miałam czas aby zrobić sesje!!! :D Niestety nie miałam modelki (i pewne nie będę miała do przyjazdu Julli już za dwa tygodnie :DDDD) i musiałam poradzić sobie z statywem i samowyzwalaczem ale szczerzę mówiąc bardzo mi się te zdjęcia podobają. Zdjęcia się zaczęły od typowych „zdjęć do posta” a skończyło się jako coś cudownego i pełnego „Magi” i „Tajemnicy” i „Bajki” – nie wiem w każdym razie takie klimaty w fotografii mi się najbardziej podobają i najbardziej lubię tworzyć właśnie coś surrealistycznego jak to mówię „magicznego” coś zo rzuca się w oko i pozwala na chwilę komuś przypałzować i się zastanowić nad tym co to zdjęcie przedstawia – coś co ma za sobą całą historię a nie a lá „stoi baba na chodniku”.
*Okej poprawka tylko dwa z tych zdjęć jest takich które coś opowiadają a reszta to bezsensowne bardziej modowe niż artystyczne ale i tak sesja mi się całkiem podobała i tak wiem, wiem zdjęcia nie należą do najostrzejszych ale niestety postanowiłam włączyć automatyczny "wyostrzacz" dopiero w połowie robienia zdjęć bo na ogół robię to manualnie.*



Łohoho ale się rozpisałam O.o całe 420 słów haha. Dobra mam nadzieje że wytrwaliście do końca – dajcie znać w komentarzu jeśli tak. Jeśli czytasz to zdanie napisz w komentarzu „Lustro” haha. Dobra mam nadzieje że zdjęcia wam się podobały i spadam bo założę się że kiedy zdjęcia się już załadują będzie grubo po północy a więc Dobranoc! (a jeśli czyjaż to o innej porze  dnia to Do widzenia w takim razie J )
 *Haha a nie mówiłam? Jest godzina dokładnie 24:17 (Brytyjskiego czasu) a ja piszę to ostatnie zdanie. Dobra dobranoc spadam bo doszłam do momentu zmęczenia gdzie słowo "balls" (angl. piłki ale w slangu oznaczają to samo co "jaja")  na wieczku mojego jogurtu (który właśnie zjadłam :'D)  spowodowało że się prawie popłakałam z śmiechu, Okej jest godzina 24:21 dobranoc wszystkim życzę wam kolorowych snów przepełnionych wszystkim co najlepsze! DOBRANOC!!*

43 komentarze:

  1. Dobrze ze potrafisz marzyć ! Powinnas spełniać swoje marzenie. Fajnje juz masz z glowy szkole ja jeszcze jeden cały długi tydzień :( zdjęcia fantastyczne szczególnie pod9ba mi sie to przedostatnie :)
    Zapraszam również do mnie http://kateandberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lustro, doszłam do końca, śliczna sesja, udanych wakacji

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalne zdjęcia
    Udanych wakacji!

    Pozdrawiam :)
    CrazyandMonia(klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka! :)
    Ja jeszcze jeden tydzień i koniec szkoły, akurat wybieram się na grafikę po wakacjach i na przeróżne kółka fotograficzne! :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo ja tak samo chciałabym być w przyszłości profesjonalnym fotografem *.* No cóż muszę poczekać i zobaczyć czy uda mi się osiągnąć ten cel, może mi się akurat poszczęści! :)
    LUSTRO ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że twoje marzenia się spełnią. :) LUSTRO, haha.
    http://paulus2501.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki aby twoje wszyściótkie marzenia co do 1 spelniły się ! ♥

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz i trzymam kciuki żeby twoje marzenia się spełniły :)
    Co powiesz na obserwację za obserwację :)
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi do wakacji został jeszcze tydzień, już się nie mogę doczekać :) ładnie wyszły te zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 17 egzaminów?! Rany... to ja narzekałam jak w tamtym semestrze miałam 11 w sesji. Ludzie mają zazwyczaj góra 5 egzaminów. Ale zazdroszczę Ci, że już masz wszystko z głowy. Przede mną jeszcze dwa, a ja się tak rozleniwiłam, że nie mogę się zmotywować do nauki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O kolejna polish girl w UK :D
    Wgl jeny jaka Ty szczuplutka jesteś, zazdro! I ja też napiszę lustro bo dotrwałam do końca :P

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice post as always! Kisses!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy pomysł na zdjęcia! :)
    PS. Lustro, haha.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie,że skończyły ci się egzaminy. Ciekawe zdjęcia,śliczna sukienka!

    Jull Blooog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wciągająco piszesz Ci powiem :D i jesteś bardzo śliczna! :D lustro haha :D
    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne zdjęcia :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje że przetrwałaś wszystkie 17 egzaminów :)
    pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Lustro!! Śliczne Zdjęcia <3

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna sukienka bardzo ładne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeczytałam całość, więc... LUSTRO :D
    Fajne zdjęcia, ja też idę teraz na b-ch do liceum :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł na zdjęcia, u mnie gdzieś na blogu też znajduje się fotka z "odbiciem w lustrze" :D

    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczną masz sukienkę na sobie! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post i zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia :)

    http://theladies15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Również kiedyś chciałabym zostać fotografem dla tak znanego magazynu jak Vogue czy Elle, ale pora wrócić do rzeczywistości i wziąć się za naukę, jeśli chce się w ogóle coś osiągnąć.
    Życzę ci powodzenia na biol-chem! Psychiatra wydaje mi się bardzo interesującym zawodem :)
    Zdjęcia są cudowne. Na pewno bardzo oryginalne. Wreszcie nie 10 praktycznie takich samych zdjęć z tą samą pozą, miną itp. Super!

    Karolina, CHARLUNO [klik]

    OdpowiedzUsuń
  26. Lustro:D
    Ja też chciałam zostać fotografem ale raczej nie mogę ew.
    Życzę powodzenia!:*

    W wolnej chwili zapraszam do mojej przyjaciółki!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna sukienka, ale dlaczego takie nieostre zdjęcia?

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Pracuj nad zdjęciami,a na pewno zostaniesz fotografem w znanym magazynie. Pamiętaj, wszystko jest możliwe.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzeba wierzyć w marzenia! :D
    Zapraszam do mnie! :)
    http://books-filmsreviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mogę już się doczekać tych wakacji ^^
    Pięknie wyglądasz :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  31. lustro :D
    genialne zdjęcia :)
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna sukienka :*
    Miłych wakacji pozdrawiam
    http://blossomhero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna sukienka. Nie mój kolor co prawda, ale Ty w niej wyglądasz super. :)

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdjęcia są cudne !

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Skoro wpadłeś to zostaw po sobie ślad zostaw swój link I chętnie wpadnę do ciebie. Nie pisz komentarzu typu "Fajny blog! Obserwujemy?" Jeśli podoba ci się mój blog to obserwuj a ja wpadnę i się odwdzięczę.