26 kwi 2015

I'm so lazy -_-


Hej!

Jak wam poszły egzaminy? Ja swoje będę pisać dopiero w Maju/Czerwcu. Nie wiem co ostatnio z mną jest - n.p. piszę tego posta już od piątku i nie mogę się zebrać aby go napisać, wczoraj miałam plan aby się zorganizować i pouczyć trochę a skończyło się to tym że zaczęłam jeden próbny test po czym się poddałam i zaczęłam pisać tego posta, a po napisaniu pierwszego zdania stwierdziłam że mi się nie chcę i skończyło się na oglądaniu pięciu odcinków pod rząd "Dawno, dawno temu" ("Once upon a time") na moim laptopie. 

Jestem na siebie wściekła bo mam za tydzień egzamin a zamiast się uczyć i przygotowywać siedzę w łóżku do godziny 12 i marnuję większość czasu oglądając seriale. Ale z jaśniejszej strony za 53 dni jest już mój ostatni egzamin w tym roku po którym mam już wakacje a tydzień później jest mój Bal (Prom). 

No to koniec mojego marudzenia, zostawiam was z zdjęciami które robiłam z Julią jeszcze w zeszłe wakacje. :D

A tak już na sam koniec bardzo bym chciała wszystkim polecić Olejek Arganowy - po tych zdjęciach widzę jak mocno zniszczone były moje włosy w zeszłe wakacje, wtedy zaczęłam go używać i teraz na zdjęciach i ogólnie moje włosy wyglądają o niebo lepiej. :p (A teraz po reklamie zapraszam na obejrzenie zdjęć xD) 










Sukienka - H&M  ~ Sandały - Shoe Zone 

23 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia! *.* Na pewno wszystkie egzaminy pójdą Ci dobrze! Ja też mam tak, że gdy zbieram się do nauki od razu włączam sobie jakieś seriale na laptopie. One tak kuszą... xd
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to, haha :D
    Najśliczniejsze zdjęcia <3

    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czasem tak mam. Wiem, że powinnam coś zrobić, ale robię wszystko inne zamiast to, co jest najważniejsze!
    Piękne zdjęcia!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresował mnie Twój blog! Przy tej okazji zapraszam również do siebie :)MÓJ BLOG [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  6. Dosyć często takie 'objawy' u mnie występują, haha :D Powodzenia na testach :)
    Świetne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na testach!
    Śliczne zdjęcia! Jesteś bardzo fotogeniczna :)

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia na egzaminach!
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci powodzenia na Twoich egzaminach :)
    Świetne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ślicznie wyglądasz! Zdjęcia bardzo mi się podobają :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/in-this-shirt.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Egzaminy poszły nawet okej, powodzenia dla Ciebie :*
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda dobry jest ten olejek na włosy. Zdjęcia super są!
    www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz śliczny uśmiech

    Pozdrawiam :)
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki za twoje egzaminy! Ślicznie wyglądasz. Świetne wiosenne zdjęcia!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia! :)
    Ten olejek działa cuda, sama go używam i moje włosy są w o niebo lepszym stanie :D

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudowne zdjęcia!!

    Wróciłam do blogowania, więc zapraszam do siebie! :) Miło będzie, gdy skomentujesz lub zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia na egzaminach, ja w czasach gimnazjum byłam strasznym leniem i robiłam wszystko tylko żeby się nie uczyć, ale na szczęście egzaminy poszły mi dobrze :) wszyscy piszą teraz o egzaminach aż się czuje staro bo ja swoje miałam z sześć lat temu :)
    Co do włosów żałuj że nie widziałaś moich, jeszcze do nie dawna miałam długie ale w końcu obcięłam na krótko bo bałam sie że w końcu same odpadną. Za dużo farbowania i prostownicy, teraz staram się wrócić do swojego koloru i dać im się zregenerować.
    Pozdrawiam i miłego dnia!

    paastelsweater.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super :) zapraszam do mnie- podlewsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super stylizacja :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ALE FIGURA *_*
    Obserwuję , co powiesz na wspólną obserwację ?
    Jeśli się namyślisz zapraszam do mnie :)
    NOWA NOTATKA zapraszam gorąco

    OdpowiedzUsuń

Skoro wpadłeś to zostaw po sobie ślad zostaw swój link I chętnie wpadnę do ciebie. Nie pisz komentarzu typu "Fajny blog! Obserwujemy?" Jeśli podoba ci się mój blog to obserwuj a ja wpadnę i się odwdzięczę.