9 kwi 2015

Feels Like Summer

Heej! :) :)

Co tam u was słychać? Jak tam po świętach? Miałam napisać ten post już kilka dni temu ale jak miałam go już napisanego w ostatniej chwili postanowiłam napisać go jeszcze raz. Nie wiem ostatnio miałam jakieś dziwaczne załamanie nerwowe i miałam ochotę się z wszystkimi kłócić - udało mi się pokłócić z moją przyjaciółką przez Skypa o coś bardzo głupiego i bezsensownego - nie wiem czy będzie to czytać ale od razu chciałabym cię przeprosić za wtedy haha. Nie wiem z wszystkimi się pokłóciłam albo nawygadywałam głupot i sama nie wiem. Na szczęście Ci którym to wszystko nawygadywałam i się kłóciłam są osobami mi bliskimi i mi wybaczyli  ale i tak nie wiem co się z mną ostatnio działo haha.



Dobra koniec moich żalów haha. A więc dzisiaj tutaj było praktycznie lato, więc z moim tatą postanowiliśmy pojechać na wycieczkę do pewnego parku (?) - nie wiem czy to właściwe określenie. W każdym razie było tam dużo ziemi oraz jedna średniowieczna posiadłość a do tego mieszkało tam stadko jeleni. Zdjęcia w tym poście są właśnie z tego miejsca.

Czasami się zastanawiam nad zamknięciem bloga...nie wiem. Szczerze mówiąc myśląc o tym w tej chwili to raczej bym tego nie zrobiła ponieważ pisanie do was sprawia mi w przyjemność i choć czasami jestem strasznie leniwa i nie chce mi się nawet wejść na bloggera to kiedy to zrobię sprawia mi to przyjemność - jest to dla mnie też rodzaj od skoczni od wszystkiego i na chwilę zapomnienie o wszystkim co się dzieję wokół mnie.

Dobra, przepraszam was za zanudzanie was moim "wspaniałym" życiem i obiecuję że w następnym poście dam coś ciekawszego. Nie wiem mam w planach zacząć pewną serię postów -  więc mam nadzieję że coś się tu zmieni haha.

A tak na zakończenie to naprawdę wielkie DZIĘKUJĘ dla mojej przyjaciółki Julli, za to że po prostu jest i ma cierpliwość do mnie haha, a do tego zrobiła mi ten oto piękny wygląd bloga i serio DZIĘKUJĘ!!!!! haha.

Love,

Wasz szalony Bellson haha



p.s. Jak chcecie to dodajcie mnie na Snapchacie - bella_k12

17 komentarzy:

  1. Chyba każdy ma czasem jakieś załamanie. Każdy odreagowuje inaczej, ale może jak już wszystko z siebie wyrzuciłaś to teraz będzie tylko lepiej? Też zastanawiam się nad zamknięciem bloga, ale mówię sobie: Nie!
    Ty też tak sobie powiedz! Tym bardziej jeśli sprawia Ci to przyjemność! Piękne miejsce do zdjęć!
    Jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za kliki w linki w poście na moim blogu :D
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam takie momenty, w których się ze wszystkimi kłócę. Również zastanawiałam się nad całkowitym usunięciem bloga. Za każdym razem kiedy mówię sobie, że to już koniec to moja przyjaciółka zaczyna mi przypominać jaka byłam podekscytowana kiedy dodałam pierwszy post na swoim blogu. To utrzymuje mnie przy nim aż do teraz :) Ty również się nie poddawaj :3 Trzymam za Ciebie kciuki :))
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj nie przejmuj się miałam identyczny, ale cały miesiąc! ;o To było straszne, ale od wczoraj postarałam się jakoś wziąć w garść, haha :D
    Super zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami też mam takie momenty jak ty,świetny blog,pozdrawiam cieplutko ♥ http://blogzuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam tak czasem. ;) Mam takie same spodenki :D


    zapraszam do mnie. moze wspolna obserwacja? daj znac u mnie ;)
    igajab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjecia. Chyba każy od czasu do czasu ma jakieś tam rozkminy. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Przejrzałam Twojego bloga i strasznie mi się spodobał. Jesteś młodą, śliczną dziewczyną. Chciałabym abyś mi pomogła. Chce pomóc osobą, które są dziećmi alkoholików bądz w pobliżu siebie mają kogoś takiego. Mam nadzieje, że się zgodzisz i pomożesz mi zrobić coś wielkiego. Wystarczy wpis oznaczenie mojego bloga cokolwiek. Nie licze na popularność tylko chce pomóc. Z góory dziekuje.


    http://idealnieniieidealna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajną miałaś wycieczkę do tego "parku" :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam teraz taki moment, w którym mam wątpliwości czy dalej prowadzić bloga czy jednak nie. Nie mam pojęcia co zrobić, bo z jednej strony lubię to robić, ale z drugiej mam co raz mniej czasu na niego :(
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że z koleżanką szybko się pogodzisz :) Jakie śliczne zdjęcia, masz bardzo ładny uśmiech :)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez tak mam ;) sliczne zdj !
    http://klaudixiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też tak mam czasmi chce poprostu wszystkich pozabijać, ale mi przechodzi.
    Zapraszam:
    http://amelialip.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Może lepiej , że wszystko z siebie wyrzuciłaś i teraz jest ok ? Czasami tak się zdarza ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie wszystko okej, pogoda ładna, żyć nie umierać :D
    Prześliczne zdjęcia :*

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia *.*
    Też czasem mam nastrój do kłócenia sie o wszystko
    zapraszam: http://szeyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też było tak ciepło i słonecznie! Śliczne szorty. Fajnie,że spędziłaś czas aktywnie. Nie zamykaj bloga,poczekaj może sama zatęsknisz za blogiem :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Skoro wpadłeś to zostaw po sobie ślad zostaw swój link I chętnie wpadnę do ciebie. Nie pisz komentarzu typu "Fajny blog! Obserwujemy?" Jeśli podoba ci się mój blog to obserwuj a ja wpadnę i się odwdzięczę.