4 kwi 2015

Easter

Hej!

Pewnie kiedy ten post przeczytacie będziecie już dawno po Wielkanocnym Śniadaniu albo jak ja w tej chwili ślęczycie nad komputerami już długo po północy pomimo tego że jutro rano macie uroczyste śniadanie. Co tam u was słychać? Jak wam mija przerwa świąteczna?

Wczoraj całą rodziną dekorowaliśmy pisanki a jak pojechałam z tatą na miasto dokupić jakieś ozdóbki do koszyka to w sklepie z ozdobami wyglądał jak dziecko w sklepie zabawkowym - szczerze mówiąc on jest chyba najbardziej podekscytowany tymi świętami z całej naszej rodziny.

Dzisiaj byliśmy w miejscowości z Polskim kościołem poświęcić święconkę. Lubię od czasu do czasu jeździć do polskich sklepów/kościołów itp. - nie powiedziałabym że jakoś tęsknie za mieszkaniem w Polsce lub za Polską ponieważ wiem że tutaj życie jest o wiele lepsze i mieszkając w Polsce bym nie miała połowy rzeczy które mam mieszkając tutaj, wiem też że w Polsce szkoła by mi szła o wiele gorzej - jedyne za czym tęsknie to moja rodzina jakkolwiek taka wycieczka do Polskiego sklepu czy kościoła jest jak na chwilę bycie w Polsce - nie wiem jak to ująć. Ale wchodząc do takiego sklepu wydaje się takie swojskie i przez chwilę wydaje się jakby było się w Polsce w jednym z osiedlowych sklepików typu ABC czy Żabka, i takie samo jest uczucie wchodząc do Polskiego kościoła. Jedyne co wybudza z tego uczucia to kiedy spojrzy się na cenę produktów i ujrzy się znak "£", lub kasjerka powie "Poproszę dziesięć funtów".

Haha dobra kończę z tymi smętami - zawsze się taka robię kiedy zbliżają się święta haha. Okej to chciałabym wam wszystkim życzyć zdrowych, pogodnych i wesołych świąt, mokrego dyngusa, i jak najcieplejszej pogody z jak najmniejszą ilością śniegu.
A na koniec bym chciała was serdecznie zaprosić na nie dawno przez mnie znalezionego bloga trzech przyjaciółek: Oli, Alex i Claudii.  .

Teraz zostawiam was z wielkanocnymi zdjęciami i uciekam spać bo jest godzina 24:40 a jutro ma być śniadanie wielkanocne :/.

Pierwsza pisanka 2015. 

Nasza wersja barwników do jajek :D 

 Moje "baranki" - coś mi nie pykło :/
A tu koszyczek z święconką udekorowany baj mój tata - haha serio był z tego koszyczka dumny jak małe dziecko z udanego rysunku haha.
Wesołych Świąt!! :D

26 komentarzy:

  1. to jajo jest ciekawe...i te baranki! :D
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! W Polsce jest zdecydowanie gorzej jeśli chodzi o szkołę!
    Bardzo podoba mi się Twoja pisanka! Wesołych świąt!
    Jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za kliki w serduszka w poście u mnie :D
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia! :)

    http://fratinoj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takiej atmosfery świątecznej ;/ Ja chyba jednak tęskniłabym za świętami w Polsce , podobno nigdzie indziej nie spotkasz takich jak właśnie tu.Ale każdy ma inne poglądy.Życzę wesołych świąt ! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  5. Hahahaha pozdrów tatę. Ja roznież uwielbiam tego typu rzeczy i ciesze się z nich jak mała dziewczynka, chociaż już nią nie jestem. Świetne zdjęcia. Tobie rownież życzyę wesołych świąt i czekam na nowy wpis. Zapraszam do siebie.
    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No niestety pod tym względem życie w Polsce jest gorsze ;/
    Świetne pisanki, przekaż tacie że koszyczek jest prześliczny ,ahah :D
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny koszyk, u mnie był taki nudny jak co roku, wesołych świąt

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, świetny koszyk. Wesołych Świąt! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zrobiłaś pisanki! Zazdroszczę, bo ja nie miałam w tym roku motywacji na takie cuda! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pisanki. Wesołych Świąt.

    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne te pisanki :)

    Dodajemy?
    Mogłabys poklikać w te linki pod zdjęciami? Byłabym bardzo wdzięczna, a bardzo zależy mi na współpracy:
    http://wintractably.blogspot.com/2015/04/zapowiedz-najblizszego-posta.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne pisanki i super koszyczek :)

    Wesołych Świąt! Zapraszam do mnie :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pisanki, zgadzam się co do Twojego stwierdzenia o Polsce - tam masz lepsze perspektywy, ale jednak Polska to Polska... :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale tata się postarał z dekoracją koszyka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołych świąt , super post. Pozdrawiam :) !

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne pisanki !! w przyszłym roku też takie zrobię :)

    byc-jak-ksiezniczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne pisanki!
    Pozdrawiam cieplutko :*

    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia, pisanki i święconka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne pisanki! Szkoda tylko, że święta są takie krótkie :(
    World reflected in the mirror

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjęcia, pisz tutaj częściej! :D
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten koszyczek wygląda tak uroczo :)
    http://cynamonowe-ciasteczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne pisanki :)) Ja zazwyczaj tylko wrzucam je do barwnika i tyle ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny koszyczek wielkanocny!:*

    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta&Milena - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne pisanki ci wyszly! *.* Ja w tym roku niestety nie bylam zbyt zorganizowana i jajek nie mialam kiedy pomalowac ;c
    Ale mam nadzieje ze za rok w koncu mi sie uda :D
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Skoro wpadłeś to zostaw po sobie ślad zostaw swój link I chętnie wpadnę do ciebie. Nie pisz komentarzu typu "Fajny blog! Obserwujemy?" Jeśli podoba ci się mój blog to obserwuj a ja wpadnę i się odwdzięczę.