27 gru 2014

Surprises :)


Hej kochani!

Wigilię spędziliśmy oglądając razem świąteczne filmy.Natomiast w pierwszy dzień świąt pojechaliśmy na spacer do wioseczki oddalonej od mojej miejscowości o kilka kilometrów, było naprawdę świetnie, a do tego jeszcze pogoda dopisała :D.Najlepsze było to że znaleźliśmy po drodze iPhona 5c, (niestety) właściciel zaczął na niego dzwonić, więc zwróciliśmy zgubę. W podziękowaniu dostaliśmy £20 (ok. 100 zł) , może i to nie iPhone ,ale to i tak niespodziewany i niesamowicie hojny gest właściciela. :)! Myślę ,że ogólnie święta bardzo man się udały. 

Chciałabym jeszcze pokazać wam co dostałam pod choinkę.(Ogólnie nie lubię pisać takich rzeczy bo mam uczucie jakbym się chwaliła, ale w zeszłym roku dużo z was się pytało co dostałam w komentarzach, więc postanowiłam napisać to w poście). A więc z prezentów jestem mega zadowolona i pewnie przez cały rok dobrze będą się sprawowały. Rodzice (a raczej Mikołaj) kupili mi Photoshopa i już od kilku dni siedzę ciągle coś w nim majstrując. Oprócz tego dostałam jeszcze zestaw kosmetyków do kąpieli, a także trochę pieniędzy ,więc moje poniedziałkowe zakupy z dziewczynami na pewno będą udane haha :D.Planuję też nagrać filmik ,w którym zrobiłabym taki mini haul z prezentami i tym co uda mi się kupić podczas poświątecznych wyprzedaży ,co wy na to? :)
To są te kosmetyki. W zestawie jest żel pod prysznic, peeling i żel chłodzący po kąpieli, a do tego jest dołączona sznurkowa myjka :).


Na koniec zostawiam was z zdjęciami które zrobiłyśmy razem z Julią jeszcze w wakacje i które miałam zamiar przesłać jesienią – ale tak jak zwykle – nie miałam czasu aby cokolwiek dodać wcześniej.
 (to jest chyba moje ulubione zdjęcie z całych wakacji :D )
(Kolejne z moich ulubionych zdjęć <3 p="">
Sweterek - Primark  ~ Jeansy - House

Nie wiem czy uda mi się wam przesłać mój filmik jeszcze przed nowym rokiem a więc chciałabym wam teraz życzyć:


Szczęśliwego Nowego Roku!!  :D Abyście dalej dążyli i osiągali swoje cele, dotrzymywali swoje postanowienia noworoczne :p  ( ja w tym roku z nich rezygnuje ponieważ według mnie są trochę bezsensowne ale jak kto lubi), spełnili swoje najskrytsze marzenia i ogólnie wspaniałego roku przepełnionego radością, miłością i wspaniałej imprezy sylwestrowej. :D 

Na sam koniec bardzo bym chciała podziękować za wszytko Julli, bez niej ten blog by nie istniał ponieważ jest osobą która mnie namówiła na założenie bloga na samym początku. :D

46 komentarzy:

  1. Kosmetyki na prezent do dobra rzecz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również lubię dostawać kosmetyki na prezent i zawsze jestem mile zaskoczona ich ilością =D
    World reflected in the mirror

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ❤
    http://moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No to Wam się przygoda trafiła ;)
    "Żel chłodzący po kąpieli" - UuuAaa. To musi być coś :D Ja zazwyczaj zawsze [niestety ?] stawiam na naturalność, więc nawet jak zdarzy mi się dostać jakiś perfum, krem, czy żel, a zwłaszcza te pod prysznic, to zawsze leżą... I czekają, aż raz mi się o nich przypomni i ich użyję - "dla zasady".
    Śliczne zdjęcia oraz prześliczny, różowy sweterek. [koszulka?] O oczach nie wspomnę.
    Pozdrawiam i ściskam ciepło.

    Ja niestety z blogiem trochę poczekam - wirus /czyszczenie komputera. Że też jak człowiek musi coś zamknąć, to żeś wtedy muszą dziać ważne i miłe rzeczy :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten żel to chyba musi być świetny! Chłodzący- przydałby się na wakacje :D
    Zdjęcia są przepiękne *o*
    Tobie też życzę Szczęśliwego Nowego Roku! :) ♥

    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki muszą być świetne. Super zdjęcia!
    ikatniss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że mieliście dodatkową korzyść ze znalezienia tego telefonu :)
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia :)))
    --------------
    Zapraszam do mnie fit-na-lato.blogspot.com - dzisiaj wpis o produkcie który wspomógł odchudzanie u mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam! zapraszam:
    https://fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia ! ♥ może obserwujemy daj znać u mnie ;)

    zapraszam http://rlywhie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz bardzo ładne zdjęcia, dziękuję za komentarz u mnie :) Dzięki za życzenie i Tobie też nawzajem Szczęśliwego Nowego Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia! :) Również życzę Szczęśliwego Nowego Roku!
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne zdjęcia *_* i ładny sweterek :p Życzę dobrze spędzonego i szczęśliwego Nowego Roku :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również rezygnuję z postanowień noworocznych, bo jeszcze nigdy nie zmotywowały mnie do działania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia :)

    zapraszam do mnie:
    http://malinowamambawr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że właściciel iPhone'a się upomniał. Byłby fajny dodatkowy prezent na Gwiazdkę :p
    Śliczne zdjęcia :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia! Jesteś prześliczna!
    Zazdroszczę Ci, że mieszkasz w Wielkiej Brytani :O
    Obserwuję <3
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tobie również wspaniałego 2015 i udanego sylwestra ;D

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczęśliwego nowego roku kochana! Oby 2015 był o wiele lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Photoshop fajnie ;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. dziwnie tak znaleźć iphone'a :D ja photoshopa mam na grafice w szkole, hihi :)
    szczęśliwego nowego roku!
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne zdjęcia :) szczesliwego nowego roku :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia! Szczęśliwego Nowego Roku! Oby był lepszy od 2014!
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz niesamowitą urodę ! Właściciel iPhona miał gest :)
    Obserwuje :)
    http://arbuzowaplaneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia są cudowne! Właściciel musiał być faktycznie jednak szczęśliwy, że zwróciliście jego telefon :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  26. Ogólnie świetny post i śliczne zdjęcia :*
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoja twarz mega przykuła moją uwage, jesteś piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz bardzo prześliczne zdjęcia! <3 Najbardziej podoba mi się zdjęcie jak czytasz książkę! :3
    Jesteś śliczna! ♥ Obserwuję!
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne zdjęcia , powodzenia w blogowaniu !!!

    http://majka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne te zdjęcia :) też mam taki kubek :D
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia
    http://fotografiethebest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Cześć, masz bardzo ładny blog i świetne posty. W Wolnej chwili zapraszam do mnie do obserwacji. ;)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia. Masz naprawdę ładny uśmiech! :)
    +obserwuje

    http://kolorowaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny sweterek, jejku zakochałam się w nim!
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://thereania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Skoro wpadłeś to zostaw po sobie ślad zostaw swój link I chętnie wpadnę do ciebie. Nie pisz komentarzu typu "Fajny blog! Obserwujemy?" Jeśli podoba ci się mój blog to obserwuj a ja wpadnę i się odwdzięczę.