20 gru 2014

Christmasssss! :D


Hej! :)


 A więc nadszedł ponownie ten czas. Święta. Nie wiem jak wam ale mi się od dziecka ten okres kojarzył z prezentami, kolacją wigilijną i spędzaniem czasu z rodziną. W tym roku zostajemy w Anglii i skromnie obejdziemy to święto tylko w czwórkę (ja, moi rodzice i moja siostra) zresztą dokładnie tak samo jak  praktycznie co roku. Ostatnia wigilia którą spędziliśmy w większym gronie była pięć lat temu. Jakkolwiek nie mogę narzekać, jest świetnie. Niestety kiedy nadchodzą święta (i tutaj mówię o Bożym Narodzeniu i Wielkanocy) to zawsze najbardziej zaczynam tęsknić za tą częścią rodziny (albo praktycznie całą bo jesteśmy tu sami) która jest w Polsce. Przepraszam za melancholijność tego postu haha. 

Czy prezenty pod choinką to ważny element tych świąt? To mnie zastanowiło dzisiaj kiedy moja mama postanowiła że bezsensu cokolwiek pakować pod choinkę - nie zrozumcie mnie źle - dużo rzeczy było kupione "pod choinkę" jakkolwiek moja mama uznała że bezsensu jest cokolwiek pakować. Co jest rozsądne patrząc na to ze strony że "pod choinkę" moja mama kupiła nową kuchenkę, piekarnik i robot kuchenny co jest o wiele bardziej przydatne w kuchni przed wigilią niż pod choinką. Ja na święta dostanę program Photoshop co jest teraz tak  zrobiony że płaci się przez internet za bycie częścią Adobe Creative Cloud i dzięki temu ma się roczny dostęp do wybranych programów, co oznacza że nie dostałabym fizycznego prezentu pod choinkę ponieważ wszystko by było na komputerze. Z tego wszystkiego by wynikło że moja siostra byłaby jedyna z prezentem pod choinką ponieważ jako jedyna by dostała coś co można zapakować i wygodnie dać pod choinkę. To może nawet lepiej w ten sposób? Dzięki temu wszyscy będą mogli spokojnie zjeść kolacje po której byśmy po prostu spędzili ten czas razem jak rodzina (co ostatnimi czasy rzadko się zdarza bo wszyscy są zabiegani albo się zamykają się w swoich pokojach) i pogralibyśmy w gry planszowe czy obejrzeli razem jakieś filmy.

Dobra nie zanudzam was dalej swoimi wymysłami i gratulacje dla tych którzy wytrwali do tego miejsca - możecie być z siebie dumni! haha Zostawię was teraz z świątecznymi zdjęciami - część zrobiłam dziś rano a reszta jest jeszcze z wakacji kiedy z Julią nam się nudziło i postanowiłyśmy porobić kilka sesji na przód dla mnie bo ciągle narzekałam że nie ma kto mi robić zdjęć :p .


A na koniec chciałabym życzyć wszystkim 
WESOŁYCH ŚWIĄT!

51 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! Zazdroszczę tego, że mieszkasz w Anglii, ale jednak na święta chyba lepiej być w większym gronie, choć z najbliższymi na pewno też jest cudownie! Prezenty nie są najważniejsze :)

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta wolałabym chyba spędzić w Polsce (jak bym była gdzieś indziej, chyba rozumiesz o co chodzi ;D ), ale z najbliższą rodziną też można spędzić ten czas w miłej atmosferze. ♥
    Piękne zdjęcia *o*

    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ja nigdy nie spędzałam świąt w gronie tylko najbliższej rodziny, ale w sumie to też może być barzo mił :)
    Wesołych Świąt :*
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, jakie piękne zdjęcia :)

    wesołych ;*
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna notka jak i zdjęcia:)
    mam prośbe, klikniesz w duży link w mojej notce? to mega ważne...:( ---- > MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. według mnie liczy się bardziej gest niż sam prezent :)
    Śliczna jesteś, przepiękne zdjęcia ;3
    Wesołych Świąt♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie zawsze jest wielka impreza rodzinna z miliardem maluchow, wiec bez prezentow sie nie obedzie :C

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w tym roku także nie będzie wiele osób,z jednej strony do źle bo też tęskne za częścią rodziny a z drugiej to nawet i dobrze bo możemy porządnie porozmawiać :)
    Ja Tobie też życzę wesołych świąt ! ♥
    W wolnej chwilce zapraszam do mnie gdyż dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem ^.^
    http://fashionbloginstyle.blogspot.com/
    PS.Obserwuję ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne zdjęcia, ja sprędzam z rodziną domownikami i babcią

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia , pomysłowy blog będę wpadać tu częściej nagłówek piękny Wesołych Świat <3 http://karolinaalandrynka17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jesteś piękna *.*
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/2014/12/my-christmas-wish-list.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post :) Przecudny blog !


    Zapraszam na mój nowy post na blogu :*
    http://miss-clare.blogspot.com/2014/12/swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ladne zdjęcia :)
    Grasz na pianinie lub keyboardzie ?
    W sumie w twoim przypadku to bez sensu pakować prezenty i kłaść je pod choinkę.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie powiedziałabym że gram ale coś tam plumkam z nut od czasu do czasu :/ - Moja mama gra na pianinie :)

      Usuń
  14. Ale piękne zdjęcia - cudo *.*
    Dopiero co był koniec wakacji ,a tu już niebawem święta !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz :) Wesołych Świat :) I ciekawy pomysł z tymi prezentami :D

    Klikniesz w linki w tym poście? KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. ŚLICZNA! ŚLICZNA! ŚLICZNA!
    Mogę być szczera? Skoro Ty szczerą jesteś, to ja też. Ot co. No więc tak. Jesteś ładna. Widać, że umiesz fotografować [oraz, że umieją fotografować Ciebie :D] Więc jak weszłam na ten blog, to myślę sobie. A pooglądam sobie tylko zdjęcia, bo dziewczyna ma pewnie multum komentarzy... A tu takie zdziwko :D
    Więc jednak pomyślałam sobie, że mój komentarz może będzie coś znaczył, więc napiszę.
    Tak, jak już mówiłam - Ślicznaś Ty.
    Fajne "prezenty" dostałaś / dostaniesz. Ja APSa mam ściągniętego, ale skoro mówisz, że istnieją takie cuda, dzięki którym można wybrać zadowalające nas programy... Poszukam, poszukam.
    Możesz w następnym poście napisać coś o zwyczajach świątecznych w Anglii? No chyba, że taki post był, to przepraszam :D Znalazłam Cię dopiero dziś.
    ~ Ściskam gorąco XxX Sally

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się post :)
    Zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    ps.Wesołych Świąt :*
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz na zdjęciach :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej :)
    Na początek też życzę ci wesołych świąt. Jak tak czytam, to coraz bardziej podoba mi się twój blog. Bardzo fajne prezenty!
    PS: Mam nowy adres bloga! Wpadniesz?
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznotka! ciekawe zdjęcia! :) bardzo mi się podoba twój blog :3
    obserwuję :)
    wave-flow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie zanudzasz pomysłami.! :D Śliczne zdjęcia :3
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  22. ale cudowna jakosc zdjec! jaki aparat uzywasz? i chcialam powiedziec ze jestes przepiekna!
    Wesołych Świąt!:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym poście zdjęcia mnie były robione Canon 600D a reszta zdjęć Samsung NX300 :)

      Usuń
  23. Cudowne zdjęcia, jesteś śliczna :)
    Ja osobiście uwielbiam spędzać święta w dużym rodzinnym gronie, nie wyobrażam sobie tego inaczej. Również życzę ci wesołych świąt :)

    Zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy :) Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy!
    http://gloomy-mondays.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już do tak dawna wyczekuję świąt. Jedyne czego mi jeszcze brakuje to śniegu, ale m nadzieję, że nie będę musiała zbyt dużo czekać =D
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeejku zazdroszcze mieszkania w Anglii ^~^. Ja Święta spędzam w nieco większym gronie i rok w rok zasiadam do 2 Wigilli :).

    juully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. chyba dobrze w takim razie zarządziła: dziwnie by tak było, gdyby tylko jedna osoba odpaowywała prezenty... dla obu stron ;)
    rozumiem Twoją tęsknotę w takich chwilach, w reszcie roku zwykle jest się zbyt zabieganym, by mieć czas na taką melancholię, a święta dają ten moment smutku...
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zdj.
    zapraszam
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne zdjęcia, takie magiczne!
    skarpetki są cudowne <3
    wesołych świąt!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ładne zdjęcia, Tobie również Wesołych Świąt!

    http://beautifuldreams29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne włosy! a skarpetki klimatyczne :)

    obserwujemy? zacznij i odpisz u mnie a na pewno się odwdzięczę :) wesołych świąt :* blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia :))
    Tobie również życzę wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post i śliczne zdjęcia :)
    Obserwacja za obserwację?
    Jak tak to zacznij i napisz u mnie :P

    http://to-many-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia, jesteś bardzo ładna :)
    Obserwuję :) lifestyle-roksi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie piszesz, widać, że dużo pracy wkładasz w bloga, a do tego, design jest bardzo przejrzysty i estetyczny!

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia. Szkoda, że święta już przeminęły...
    mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam podobne skojarzenia ze świętami :) Jest to piękny czas, który możemy spędzić w gronie rodziny, to jest cudowne :)

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. wesołych świąt ♥ wytrwałam do końca xd jestem z siebie dumna

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczne zdjęcia i piękna grafika bloga :)
    zapraszam do siebie, własnie założyłam bloga.
    obserwujemy? ja już kliknełam :)
    saydonut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale ty jesteś ładna nie dziwie się że mówią na ciebie Bella
    crazyy-mee.blogspot.com może wpadniesz? Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj na pewno się odwdzięczę ☺

    OdpowiedzUsuń
  40. Czasem tak sobie myślę, że fajnie by było mieszkać w Wielkiej Brytanii, jednak Święta bez rodziny na pewno i u mnie wywoływałyby melancholijny nastrój :)
    Świetne skarpety, hahah :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mieszkasz w Anglii, jak cudownie! ♥
    Obserwuję! Świetny blog. Śliczny wygląd i świetnie piszesz :)

    http://allexandrablog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Zazdroszczę mieszkania w Anglii :<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam siedzieć przed komputerem z kubkiem ciepłej herbaty :3 Śliczne zdjęcia! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, dopiero zaczynamy 3IM (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  44. Urocze skarpetki!
    Fajnie, że mieszkasz w GB :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/winter.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń

Skoro wpadłeś to zostaw po sobie ślad zostaw swój link I chętnie wpadnę do ciebie. Nie pisz komentarzu typu "Fajny blog! Obserwujemy?" Jeśli podoba ci się mój blog to obserwuj a ja wpadnę i się odwdzięczę.