29 paź 2014

Halloween + Surprise Haul


Hej!

Wiem, wiem - dłuuuuuuuuuuuugooooooooooooo mnie tu nie było ale w miarach rekompensaty mam dziś dla was post Halloweenowy  :). Otóż to dziwaczne święto jest tutaj w Anglii dość rozprzestrzenione jakkolwiek nie tak  bardzo jak w USA czy Kanadzie; tutaj połowa osób (w tym ja) uwielbia to święto - ludzie dekorują swoje domy, kupują dynie w których później wycinają straszne miny, a dzieci przebierają się i chodzą po domach mówiąc słynną linijkę, "Cukierek, albo psikus".

Ja to święto uwielbiałam odkąd tu się przeprowadziłam i pomimo tego że mam już szesnaście lat nadal je uwielbiam, w tym roku zamiast chodzenia po domach organizuje imprezę u siebie w domu, co jest też przy okazji moich urodzin które były dziesiątego października.

W tym roku mam zamiar się przebrać za Wednesday Addams z filmu/serialu "Rodzinka Addamsów".
Wednesday to ta dziewczynka w warkoczykach poniżej.


Oto mój kostium: Składa się on z ciemno brązowej sukienki (w filmie ta dziewczynka ma czarną ale tylko brązową udało mi się znaleźć) do tego pod spodem mam biało koszulę (moją szkolną :p) i po prostu szkolne czarne balerinki. Makijaż jest bardzo prosty bo wystarczy pokryć twarz białą farbą do twarzy - dlatego bo farba którą użyłam było dość tłusta to aby się nie świecić nałożyłam trochę sypkiego pudru a oczy tylko lekko pomalowałam tuszem do rzęs. Włosy zaplotłam w tradycyjne dla tej postaci warkoczę,  


Sukienka- ViA MoDa Paris ~ Buty- Clarck's ~Koszula - Back TU School

Halloween Decorations Haul

Mam też dla was mały haul dekoracji halloweenowych oraz fajny pomysł jak urozmaicić szklanki na imprezę halloweenową.


To zacznijmy od "Glowsticks" czyli dosłownie świecące patyki. Są to plastikowe szczelnie zamknięte tubki które mają w sobie jakieś środki chemiczne które jak się zmieszają to potem świecą przez kilka godzin. W Anglii są często rozdawane dzieciakom na szkolnych dyskotekach itp. Znalazłam je w sklepie "Wszystko za £1" i postanowiłam kupić ponieważ będzie z nich można zrobić fajne dekoracje, czy po prostu po rozkładać po całym domu.


Następnym nabytkiem są a la lampki choinkowe - tylko zamiast po prostu żarówek mają one małe plastikowe duszki, mam zamiar je dać albo gdzieś na dworze aby oświetlić dom, albo w domu aby wprowadzić klimat tego "święta".


A oto mamy lampion z małą żarówką w środku która pozwala mu się zapalić. Znalazłam w "Sklepie wszystko za funta"

Tutaj widać taśmę z napisem "Uwaga: Wejdź jeśli Śmiesz", taśma ta jest idealna aby dać ją na okna/drzwi na zewnątrz. Kosztowała ona £1, czyli w przeliczeniu ok. 5zł za 6 metrów w sklepie Wilkinson's.
Podczas zakupów szukając dekoracji itp. natrafiłam (też w funciaku :p) na pięciopak plastikowych kielichów na szampana i nie mogłam ich nie kupić (haha), szampana serwować nie będę ale kielichy te będą świetne ogólnie na napoje - fajnym dodatkiem są też wampirze kły (10p - ok 50gr za sztukę - Wilkinson's) które powieszone na słomkę zmienią każdy napój w wywar wampira. (haha)


A na koniec gwóźdź programu: bo przecież czym byłby Halloween bez dyni?? To jak Gwiazdka bez Choinki, lub Wielkanoc bez Zajączka czy jajek!  Ja akurat mam dynie od znajomego moje mamy, ale podczas tego okresu taką dynie można znaleźć w praktycznie każdym supermarkecie bądź warzywniaku. Ja akurat jeszcze tego nie zrobiłam ale tradycyjnie odcina się górę dyni, wyciąga się to co jest z środku i wycina się trójkątne "oczy" i zęby a potem wkłada się do środka kilka świeczek i dynia służy za lampion.

Dzięki za czytanie, mam nadzieję że post  wam się podobał. Jeśli chcecie zobaczyć moje wzmagania z przygotowaniami i może więcej inspiracji na dekoracje/jedzenie na imprezę halloweenową to zapraszam na mój Instagram: bella_k1 oraz Snapchat: bella_k12. Zapraszam was też do zerknięcia i polubienia mojej strony fotograficznej - Tutaj :)

26 komentarzy:

  1. wygladasz przeuroczo w tym stroju, chcialabym zobaczyc jak wyglada hallooween w wielkiej brytanii czy usa, w polsce nie jest to za ciekawe :c chociaz u mnie na osiedlu jest obchodzone!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny strój. Dekoracje bardzo fajne, ja nie obchodzę halloween ; / W Polsce takie święto prawie nie istnieje.
    Te kieliszki rzeczywiście są extra! :D
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wybrałaś przebranie, a w Twoim domu będzie na pewno czuć ten halloweenowy klimat :)

    just-lakomicka.blogspot.com ---- klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog ♥ może wspólna obserwacja ?
    Zacznij u mnie i daj znać w komentarzu ;**

    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Great haul, the dress is divine girl! Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka:) co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com''>♥♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post, uwielbiam rodzinę Adamsów <33
    ikatniss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jeśli chodzi o to święto, w Polsce nie jest obchodzone, więc uważam to trochę bez sensowne ;d ale jak ktoś lubi to nic do tego nie mam XD

    Zapraszam również do siebie: szczureek.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny outfit! ;)

    zapraszam też do siebie jeśli znajdziesz chwilkę♥
    Pozdrawiam- Steffy
    pisanepasja.blogspot.com - ♔klik♔

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepadam za tym świętem :(

    famelle

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na zdjęcia z imprezy! :)

    http://chanelier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy wpis, bardzo ładne zdjęcia, a przede wszystkim interesujący blog, miło się czyta. ;) wwhatcanisayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Najfajniejsza ta sukienka ;)
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam blogi osób, które mieszkają poza granicami naszego kraju ;). To takie poznawanie realiów życia w innym państwie bez ruszania się z sofy hahah ;). Fajny post, bardzo mi się podoba, jak z resztą cały twój blog. Z przyjemnością zaobserwowałam ♥.

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili, mimo, że dopiero zaczynam.
    thealmostinfinity.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku genialnie musiało to wszystko wyjść!!!:o
    mega mi się podoba blog, obserwuję i chętnię będę bywać tu częściej! buzaki, powodzenia w dalszym blogowaniu:)!

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy post :) te a'la lampki duszki i lampion super, oj ale bym takie chciała powiesić u siebie w pokoju! ;)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. alee fajnie to musiało wyglądać!

    Pozdrawiamy!
    ♡Twins Life - kliik ♡ <-- zapraszamy zaszły wielkie zmiany:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo łanie wyglądałaś :) Też miałam te patyczki :)

    weraweronika.blogspot.com ---> Klik !

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł na przebranie !
    Ja za rok się przebiorę za Michaela Myersa z filmu Halloween ( jeżeli zrobię albo kupię maskę)
    Ewentualnie za Samarę Morgan z The Ring.
    Żałuję, że wcześniej nie trafiłam na ten post, bo mogłabym skorzystać z wielu pomysłów na Halloween.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne ubranie halloweenowe :) Bardzo mi się podoba :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A więc widzę, że halloween miałaś udane! Ja naprawdę uwielbiam tą bajkę, a ty wyglądałaś naprawdę podobnie do małej Wednesday, piękne przebranie, uwielbiam ją ;)

    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku, zazdroszczę, że masz tam u siebie takie fajne sklepy typu "wszystko za funta" :D

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. jeku. uwielbiam rodzinę Addamsów.. fajny post, i wgl. bloog. zapraszam do sb.
    http://foreveryoungbelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze to rzadko kiedy obchodzę Halloween. Chciałam Ci powiedzieć, że gdy przeglądałam twoje zdjęcia to Cię nie poznałam i pomyślałam, że to dziewczyna z magazynu haha Pięknie wyszłaś :)
    Zapraszam na mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjęcia
    Obserwuje i zapraszam do siebie

    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Skoro wpadłeś to zostaw po sobie ślad zostaw swój link I chętnie wpadnę do ciebie. Nie pisz komentarzu typu "Fajny blog! Obserwujemy?" Jeśli podoba ci się mój blog to obserwuj a ja wpadnę i się odwdzięczę.